aka Selena Orb (1988) je završila scenski kostim na Akademiji primenjenih umetnosti u Beogradu, u klasi profesorke Svetlane Cvijanović. Kao studentkinja s najvišim prosekom u poslednje dve godine studiranja, dobitnica je fonda nagrade „Aleksandar Tomašević“. Radila je u različitim pozorišnim kućama u Srbiji i regionu; u Ljubljani, Rijeci, Sarajevu i Podgorici. Pored regionalnog angažmana, radila je više pozorišnih projekata u Kelnu, Štutgartu i Vizbadenu, od čega se kao jedan od najznačajnijih izdvaja kostimografija za operu „Maskenbal“, za otvaranje Majfestšpila. U profesionalnoj karijeri uradila je preko šezdeset kostimografija, kao i dvadesetak scenografija za pozorišne predstave. Dvaput je učestvovala u nacionalnoj selekciji Praškog kvadrijenala (2015 i 2019).
Na Bijenalu scenskog dizajna 2022. bila je član umetničkog odbora i saradnik na više tematskih celina (Majstorsko pismo, Tvorci magije…).
Kostimografija za filmove i serije takođe je važan segment njenog profesionalnog rada. Najznačajniji filmski projekti na kojima je radila su: kostimografije za seriju „Područije bez signala“ (reditelj Dalibor Matanić), za film „Poslednji Srbin u Hrvatskoj“ (reditelj Predrag Ličina), za film „Granice kiše“ (reditelji: Vlastimir Sudar i Nikola Mijović), za film „Kuća je tamo gde je kuća“ (reditelj Peter Cerovšek), kostimografija i scenografija za film „Branka“ (reditelj Akoš Kovač); bila je prvi asistent kostimografkinje na filmu „Zvizdan“ (reditelj Dalibor Matanić), prvi asistent kostimografkinje na filmu „Ne gledaj mi u pjat“ (rediteljka Hana Jušić)…
Često sarađuje na projektima s različitim umetnicima iz oblasti vajarstva, fotografije i eksperimentalnog filma.
Angažovana je kao nastavnik u zvanju docenta na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu na Departmanu za scenski dizajn.
Značajne nagrade u profesionalnoj karijeri su joj „Zlatna Arena“ za kostim (2019, za film „Poslednji Srbin u Hrvatskoj“) i Sterijina nagrada za kostim (2020. za predstavu „Kretanje“).
U časopisu Ccena je dvaput objavljivala radove s tematikom povezanosti scenskog dizajna i modne industrije.